Nejčastější otázky


O Florinu

Co je to Florino? ─ Florino je on-line květinářství. Vybíráme pro vás pouze kvalitní květiny z evropské produkce. U nás se nemusíte bát, že bude květina vypadat jinak, než na e-shopu, všechny fotografie jsme fotili sami a odpovídají skutečnosti.

Jak dlouho obvykle květiny vydrží? ─ Výdrž se liší květina od květiny, takže Vám bohužel nemůžeme nic slibovat. Několik dní Vám ale určitě radost dělat budou.

Máte kamenné prodejny? ─ Kamenné prodejny nemáme.

Něco se mi na objednávce nelíbilo, kam se mohu obrátit? ─ Napište nám na info@florino.cz a společně najdeme řešení.

Květina mi dorazila ne zrovna v nejlepší kondici, co mám dělat? ─ Velmi nás to mrzí, to by se samozřejmě stávat nemělo. Napište nám na info@florino.cz a společně najdeme řešení.

Prodáváte i květinové vazby na zakázku? ─ Zatím kytice na zakázku neděláme. Florino jsou momentálně jen produkty, které najdete na našem webu v sekci “Květiny”.

Poradíte mi s výběrem vhodné květiny? ─ Rádi! Napište na info@florino.cz a určitě společně najdeme nějaké řešení. Nebo si přečtěte náš článek na blogu, kde se květinám a jejich specifikům věnujeme.

Co mohu udělat pro to, aby mi květina vydržela co nejdéle? ─ Obecně je dobré květinu zastřihnout a následně dát co nejdříve do vázy s vodou, kterou budete pravidelně měnit. Určitě se ale podívejte na náš blog, kde se dočtete o ideální péči.

Chci vaše květiny pravidelně ve své firmě, jak to mohu udělat? ─ V této chvíli můžete květiny jednoduše pravidelně objednávat přes Florino a zařadit se mezi naše věrné zákazníky, kteří budou moct brzy čerpat výhody připravovaného věrnostního klubu.


Objednávka

Jak mohu na Florino objednat? ─ Objednávku zvládnete jednoduše. Vyberete si z našeho katalogu květin, přidáte květinu do košíku, vyberete čas doručení a možnost platby, a pak už se jen můžete těšit na voňavou zásilku. Podrobný popis nákupu případně najdete v článku “Jak nakupovat”.

Proč spolu s květinou nepřišla faktura? ─ Snažíme se šetřit životní prostředí, proto máte fakturu k dispozici elektronicky ve svém uživatelském profilu nebo na odkazu, který jsme vám zaslali v potvrzení objednávky. Pokud i tak potřebujete papírovou fakturu, neváhejte nás kontaktovat.

Mohu ke květině nechat napsat věnování nebo nějaký vzkaz? ─ Určitě ano! Víme totiž, že to udělá obdarovanému ještě větší radost. Věnování či vzkaz můžete zadat při vyplňování objednávky.

Jak mohu za květiny zaplatit? ─ Objednávku můžete zaplatit kartou on-line.

Kdy kytku obdržím, pokud ji teď objednám? ─ Doba doručení záleží na Vašem výběru. Čas, případně datum doručení si zvolíte v objednávkovém procesu.

Dá se květina objednat na konkrétní čas? Třeba i na další den? ─ Objednávat můžete v rámci jednoho 4 hodinového okna, a to dle dostupných kapacit buď na dnešek, zítřek, nebo i na další dny.

Můžu si květiny někde osobně vyzvednout? ─ Bohužel tuto možnost zatím nenabízíme, naši kurýři Vám květinu rádi doručí až přímo do Vašich rukou. Máme to ale v plánu záhy - osobní odběr bude možný v pražském Karlíně.

Kromě květiny bych chtěl/a nechat doručit i něco sladkého, je to možné? ─ Tuto možnost momentálně nenabízíme, ale rádi bychom ji přidali do budoucna.


Doprava

Kde všude Florino doručuje květiny? ─ Momentálně doručujeme květiny po celé Praze.

Jaká je cena za dopravu? ─ Základní dopravné je 99 Kč.

Budete rozvážet i v dalších městech? ─ Zatím doručujeme pouze v Praze, ale pokud bychom se pustili do dalších měst, budeme Vás včas informovat na sociálních sítích.

Opravdu kurýr doručí květinu v pořádku? Nezvadne cestou? ─ Nebojte, nezvadne - tohle Vám garantujeme! Naši kurýři jsou šikovní a proškolení na to, jak s květinami při cestě zacházet.

Doručujete květiny ve vodě? ─ Přímo ve vodě květiny nedoručujeme, ale zůstávají v ní až do poslední chvíle, než se vydají na cestu k Vám. O jejich čerstvost se proto nemusíte bát.

Voňavá radost u Vás
ještě tentýž den

Doručujeme
po celé Praze

Platba
kartou

Pernerova 702/39
186 00 Praha 8 - Karlín
info@florino.cz
+420 702 026 858
Infolinka Florino.cz
+420 222 111 800
Infolinka dopravce DoDo
Sledujte nás
Delivery Partner
Provozovatel: ATOTO Market s.r.o., se sídlem Pernerova 702/39, Karlín, 186 00 Praha, IČ: 07920776, zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl 309889, vložka C